ما چگونه میتوانیم به شما کمک کنیم؟

05138227016 ـ 09153165763

انواع درب اتوماتیک و در برقی

انواع در برقی و اتوماتیک

پس از اختراع برق انقلاب وسیعی در اشیا شکل گرفت. به عنوان مثال هر وسیله ای که با چرخ دنده کار می‌کرد، قابلیت برقی شدن را پیدا کرد این حرکت نیاز به محرکی به نام موتور داشت که پس از اختراع موتور جنبشی عظیم از اتحاد اختراعات جدید شکل گرفت.

پس از تکنولوژی مدار های فرمان و کنترلرها این فرایند برای درها هم به کار رفت. اما واژه اتوماتیک به این معنا است که اتحاد دیگری از اختراع مادون قرمز در وسیله ای به نام سنسور است که دستور باز شدن در به مدار فرمان و سپس موتور می‌دهد.
سنسور مجهز به مادون قرمز به امواج اطراف محیط پیرامون خود حساس است.

انواع درب های اتوماتیک

درب های اتوماتیک با توجه به شکل ظاهری و کاربردی دارای انواع می‌باشند که این تفاوت در لوازم و قطعات به کار رفته در آن ها هم بسیار موثر می‌باشد به طوری که هر کدام، لوازم منحصر به فرد خود را دارا است.

درب اتوماتیک شیشه ای

این در هارا بیشتر از نوع شیشه ای می‌سازند، به این دلیل که درب اتوماتیک شیشه ای به صورت کشویی ساخته شده و زودتر باز و بسته ‌شود، شاید ایده کشویی بودن این درب ها از چین به جهان معرفی شده باشد، چرا که درب های سنتی خانه های چینی همه کشویی هستند. امادرب های اتوماتیک شیشه ای کشویی، در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در طول روز یا شب، به صورت مکرر باز و بسته می‌شود و نیاز به سنسور برای برسی آمد و شد دارد.
انواع این درب اتوماتیک شیشه ای به دو نوع تقسیم می‌شود:

  1. درب اتوماتیک کشویی
  2. درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک کشویی

سیستم های درب کشویی تجاری ما از طریق یک ظاهر شیک و پیکربندی های قابل انطباق با ورودی دلپذیر و کاربردی را برای هر کسب و کاری ایجاد می‌کنند. ین در ها ورودی های محل کار یا تردد را راحت تر، ایمن تر و شکیل تر می‌کند و یک ورودی وسیع و دلپذیر ایجاد می‌شود که برای ساخت و سازهای جدید ایده آل است. همینطور برای مقاوم سازی مناسب است، طوری که میتوان حتی در سخت‌ترین محیط‌ های پر تردد به این درب ها اعتماد کرد.

درب اتوماتیک دارای عملکرد سریع بدون تماس عابر در هنگام باز و بسته شدن درب است. عملکردی بادوام با زیبایی ظاهری براق که هنگام بسته شدن درب و قفل بودن در برابر فشار، مقاوم است. درب اتوماتیک گزینه نهایی برای محیط پر ترافیک است که در آن محافظت از باد و هوای سرد یا گرم مورد نیاز است. تجهیزات اختیاری مانند: ریموت کنترل. باطری بک‌ آپ ‌ قفل الکترومیکانیکال. اکسس کنترل قابلیت نصب بر روی سیستم را دارا می‌باشد. اما مصرف انرژی آن کم است.

درب اتوماتیک تلسکوپی

برای ورودی های با فضای محدود راه روهای پارتیشن بندی یا گسترش و حداکثر دسترسی به فضاهای باریک ایده آل است. این توانایی هماهنگ سازی بصری با با فضای معماری باعث زیبایی محیط شده علاوه بر این، درب های کشویی تلسکوپی اتوماتیک از نظر اندازه، پرداخت و رنگ کاملا قابل تنظیم هستند.

درب اتوماتیک تلسکوپی شیشه ای
درب اتوماتیک تلسکوپی
مزایای درب اتوماتیک تلسکوپی
  • با ترکیب یک یا چند لَت اضافی فعال برای درب کشویی، یک درب اتوماتیک کشویی تلسکوپی را خواهید داشت که به شما این امکان می‌دهد تا فضای باز بیشتری رابرای ورودی مکان خود داشته باشید، این درب در تنگترین فضاها مورد استقبال قرار می‌گیرد.
  • درب اتوماتیک تلسکوپی سیستم های مسیر معلق پاینی را بهبود می‌خشد.‌

کرکره برقی

کرکره برقی موسوم به درب رول آپ و ضد سرقت برای مکان ها و زمان هایی به کار می‌رود که امنیت مکان مهم است، به همین دلیل از لوازم محکمتری مانند تیغه آلومینیومی نواری تو خالی یا فوم دار و موتور های قوی تری نسبت به درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می‌شود.

این درها در طول 24 ساعت به صورت مکرر باز و بسته نمی‌شود؛ بنابر این مناسب فروشگاه ها و گاراژها می‌باشد که به وسیله ریموت کنترلی با اتصال به مدار فرمان، باز و بسته می‌شود.

انواع کرکره رول آپ

انواع کرکره های صنعتی، فروشگاهی و پارکینگی با توجه به نوع متریال در تیغه تقسیم بندی می‌شود.

  1. کرکره پروفیل آلومینیوم
  2. کرکره استیل گالوانیزه فوم دار
  3. کرکره فولادی دید در شب
  4. کرکره ضد برش پلی کربنات
تیغه کرکره برقی رول آپ دارای فوم مانع ورود سرما به محیط می شود.
تیغه فوم دار کرکره برقی

درب اتوماتیک پارکینگ

درب پارکینگ می‌تواند با اتصال جک برقی به درب های معمولی ساختمانی ساخته شود و با ریموت های مخصوص باز و بسته شود. این درب ها مانند درب رول آپ حالت عمومی‌ندارد. بنابراین نیاز به سنسور ندارد.

انواع درب اتوماتیک پارکینگی

درب های پارکینگ یا گاراژها به دلیل امنیت بالا از جنس درب کرکره ای یا آهن می‌باشد که توسط موتور باز و بسته می شود. انواع شامل موارد زیر است:

  1. درب با جک بازویی (سوینگ)
  2. درب آهنی کشویی (ریلی)
  3. درب سکشنال زیر سقفی
جک پارکینگ بازویی فروش توسط اسمارت عالی به صورت تضمین ارسال به سراسر کشور
جک پارکینگ بازویی

تولید درب اتوماتیک

یک درب تجاری اتوماتیک پذیرای بازدید کنندگان است، ترافیک انسانی را کنترل می‌کند و به حفظ هوای داخلی کمک می‌کند. ما طیف وسیعی از سیستم های دسترسی خودکار را ارائه می‌دهیم که به شما امکان می‌دهد ورودی مرکز خود را سفارشی کنید تا بهترین نیازهای میهمانان شما را بر آورده کند. راه حل های ورودی راحت و بدون تماس ما از نصب تا بهره برداری آرامش خاطر را برای شما فراهم می‌کند بعلاوه ورودی های درب اتوماتیک دلفین برای کمک به شما در رعایت استانداردهای دسترسی در هر ساختمانی طراحی شده اند.
راه حل های ورودی اتوماتیک ما شامل سیستم های ویترین کشویی و همچنین درهای ورودی تجاری می‌باشد. شما می‌توانید از بین انواع سیستم های کنترل، سیستم عامل ‌ درب بازکن و سنسور را انتخاب کنید، با متخصص درب اتوماتیک تیم اسمارت عالی، مشورت کنید تا درب ورودی مناسب مکان مورد نظرتان را انتخاب کنید.

خدمات و تعمیر

چرا اسمارت عالی

درباره ما

تماس با ما

راهنمای خرید

راهنمای استرداد

قوانین و مقررات

پرسش و پاسخ

از تخفیفات ما با خبر شوید

اسمارت عالی

خدمات و تعمیر

چرا اسمارت عالی؟

درباره ما

تماس با ما

خدمات مشتریان

راهنمای خرید

راهنمای استرداد

قوانین و مقررات

پرسش و پاسخ

ارتباط با ما

از تخفیفات ما با خبر شوید

قطعات درب اتوماتیک اسمارت عالی

ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:30 تا 18

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به وب سایت اسمارت عالی می باشد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.